lørdag 10. januar 2009

Award......

Denne awarden har jeg fått av Benedicte.
Tusen takk, det betyr mye!



Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!"
Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner.
De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.
Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet,vil enda flere vennskap ha forplantet seg.
Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!
Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere,som igjen må velge seg åtte nye.
Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.
Sender den videre til disse 8 kreative damene:

Marte
Turid Mari
Camilla
Camilla
Bente
Lillemor
Lene
Kristine

5 kommentarer:

Kristine sa...

Tusen tusen takk Gøril!
Masse klemmer fra Kristine;)

Camilla sa...

Såå veldig hyggelig!! Og gratulerer med awarden da! Gøy du liker korten mine, jeg liker også dine!:)
Klem, Camilla

Marte sa...

Tusen takk, Gøril! Dette er den søteste og varmeste awarden jeg har sett i bloggverden - og jeg er så glad du føler jeg fortjener den! :)

Du har uten tvil fortjent den du også, du er så søt!

Stor klem fra meg

Bente sa...

Tusen takk! Det er alltid like koselig aa faa en award!

Bente sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.