torsdag 29. januar 2009

Bursdagskort med mitt favorittmotiv


Jeg prøvd meg på criss cross kort, men fikk ikke helt til.... Det ble et lite et, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal brette for å få kortet større... Noen som vet??? Har sett disse kortene på utallige blogger, men finner ingen mal på hvordan å gjøre det....

Jeg har brukt mitt favorittstempel fra magnolia... Elsker denne! Fargelagt med promarkers i fargene sky blue, pastel pink, cinnamon og blush.... Har lagt litt glitterlim her og der....

Jeg har ellers brukt:
Bazzil, papir fra Panduro, tekststempel fra kort og godt, halvperler, blomster fra Prima, brad fra Panduro, svirl stempel fra magnolia, papirblonde og stoffblonde...

3 kommentarer:

Benedicte sa...

syntes det ble fint eg :-)

prøv denne siden
:http://www.splitcoaststampers.com/resources/tutorials/criss_cross_card/

klem fra Benedicte

Benedicte sa...

eller bare denne:
http://www.splitcoaststampers.com/resources/

Marte sa...

Så herlig kort du har laget! Er enig i at denne jenta er super skjønn, men hun er ikke en del av samlingen min (enda..) ;)

Gratulerer som vinner på sukkersøtt bloggen forresten! Vel fortjent!