fredag 2. januar 2009

Hjemme etter en uke på fjellet!


Forside og hängler. Disse er malt med distress i fargene: peeled paint, tatterd rose, tea dye, vintage photo, worn lipstick og old paper.

Bak klaffen på forsiden

Innsiden: Konvolutten har fått et strøk med tatterd rose farge fra distress, og stempelet er fra magnolia farget med le plumell

Inne i konvolutten har jeg limt på samme mønsterpapir som er på resten av kortet. Lappen som ligger oppe i kortet er et kartotekkort som også er farget med tatterd rose fra distress

Baksiden

Enda et hänglar kort med klaff på forsiden! Veldig morsomt å lage disse kortene!
Her har jeg brukt bazzil og mønsterark, papirblonder, blomster fra Prima, halvperler og hänglar stempel. For å få hänglene litt større bruker jeg å stemple de på et ark, legge dette i skanneren og lagre de som bilder på dataen. Da kan jeg få de i den størrelse jeg vil. Bare printer ut på tykke ark! Genialt!

Hänglene er malt med distress ink i fargene: faded jeans, tea dye, vintage photo, tattered rose og worn lipstick.

Inne i klaffen

Kartoteklapp inne i konvolutten og tag


Innsiden av kortet. Her er hänglene i sin orginale størrelse. Her fargelagt med le plumell

Bakside

Enda et klaffekort med hängel som er forstørret!

Innsiden av klaffen


Jeg bruker brads med en liten "hempe" for å lukke klaffen opp og igjen

Innsiden

Baksiden

Da var vi i 2009 og jeg har kommet hjem fra en herlig uke på fjellet! Med meg hadde jeg selvfølgelig litt kortutstyr. Fikk laget tre kort mens jeg var på hytta og her kommer de!

Ingen kommentarer: