tirsdag 20. januar 2009

Kort i sort og rosa!


Da har jeg laget enda et kort med bretteteknikken til Turid Mari. Denne gangen i sort og rosa... Papiret er kjøpt hos panduro....
På forsiden, bak klaffen, finner du dette verset.....

Nærbilde av motivet.... Sara Key som er farget med promarkers cool grey3. Rundt stempelet har jeg brukt distress ink refiller i fargen milled lavendel...
Enda noen hjemmelagde blomster ved hjelp av puncher... Har embosset de med klart pulver. Brads fra Panduro

Hele innsiden av kortet...

Mitt første kort med bling... Så nydlig detalj! Har sett det hos så mange andre, men ikke fått somlet meg til å kjøpe!


Baksiden.... Har prøvd å lage en liten lomme som jeg har sett hos Anita.

2 kommentarer:

Kristine sa...

Helledussen for et stilig kort!
Lekkert med fargene du har valgt, all blingen etc!
Såå flott!
Ha en fin kveld!
Klem fra Kristine

Malin sa...

Vilket jättefint kort!!!