søndag 25. januar 2009

Nytt kort med hærlig stempel...


Måtte bare lage et kort med dette hærlige stempelet... Stempelet er fra Stempendous og jeg kjøpte det i 1998 da jobbet i en bokhandel..... Syntes de to fugleskremslene er så søte også er det veldig anvendlig!
De er fargelagt med promarker i fargene:
ruby, cinnamon, gold, pumpkin, forrest green sky blue, pastel blue, saffron, pastel pink, canary, pastel yellow og henna. Bakgrunnen er malt med distress ink i fargene broken china og peeled paint!

Innsiden

Tag til å skrive bursdagshilsen på!

Baksiden...

2 kommentarer:

Nina sa...

Sååå søtt motiv :) Og et kjempefint kort du har laget, det gjør seg med på pynt på alle sider syns jeg.

Marte sa...

For et gjennomført og fargesprakende kort du har laget. Dette ble jeg glad av! :)

Jeg har tagget deg til en utfordring, morsomt om du blir med! :)

Klem fra meg