tirsdag 6. januar 2009

A spoon full of sugar






Da hiver jeg meg på enda en challenge, og denne gangen på "A spoon full of sugar". Jeg har valgt å lage kortet etter en bretteteknikk som Turid Mari har laget. Skissen jeg skal følge i challengen ser du her.

På koretet har jeg brukt:
Hvit fotokartong
Hvit bazzil
Mønsterark fra Panduro
Ulike stempler
Halvperler
Perle brads
Bånd
blomster
Chipboard
Tags
Eyelets
Kakeservietter(små)
Blonder
Distress ink. Peeled paint, vintage photo, tea dye, tattered rose

8 kommentarer:

benedihs sa...

Hei. ligger noe til deg i bloggen min

Bev sa...

WOW! This is fabulous!!

hugs Bev x

Naoual sa...

Gorgeous card!

xx Naoual

Marte sa...

Hei Gøril, og tusen takk for besøk i min blogg! Du ga meg et stort smil med dine koselige kommentarer! :)

Så nydelig kortet ditt er! Fargene du har satt sammen var så nydelige!

Jeg ble så varm om hjertet da jeg så det utrolig søte kortet du laget til ATC utfordringen. Så herlig, jeg skal krysse fingre og tær for at du får ønsket ditt oppfylt! :)

Mange klemmer fra Marte

Sharon sa...

This is lovely. I'm determined to have a go at making a card like this at the weekend.

Mam Goudig sa...

Beautiful card
Bye LAURENCE

Sylvia sa...

Wonderful work! Love how you designed the inner part, too! Simply stunning

Bunny-Zoe's Blog sa...

Gorgeous card, such a cute image. Thanks for joining in our challenge. hugs Nikki x