søndag 11. januar 2009

StampARTic; Technique/theme challenge #1, Shakercard

Da har jeg laget mitt første shaker card til utfordringen i StampARTic Det ble mye knoting for å få dette til da jeg manglet chipboard og dobbeltsidig teip! Men er man løsningsorientert så ordner det seg til sist! Jeg prøvde ogå ut en ny bretteteknikk som jeg ikke har prøvd før. Syntes det blir kjempefine kort ut av dette. Selv manglet jeg litt papir for å klare å få det slik jeg ville.
Jeg har valgt å sette shakeren inne i kortet sammen med to tagger. Den ene taggen skal brukes til å skrive på, mens den andre har oppskrift på Dumlekaker. Det skal selvføgelig følge med en pose Dumle til mottakeren:-)

Shakeren med motiver fra hänglar, fylt med paljett blomster!

Innsiden

Innsiden

Forsiden på kortet

Detaljer

Detaljer

Baksiden på kortet

3 kommentarer:

Sunblizz sa...

Åh!!! Detta kortet är så sött! Riktigt finurligt med ett recept i =)

Kramar, Sara

Jorunn sa...

Nyyydelig kort og orginal løsning på oppgaven!!! Herlig!!!
Takk for at du deltar.

klem,
Jorunn

Bente sa...

Så flott kort!!