fredag 16. januar 2009

Sukkersøtt utfordring # 24, gjestedesigner #7


Her er mitt bidrag til sukkersøtt. Et valentines kort til min kjære med egetlaget mønsterark! les mer om utfordringen i innlegget nedenfor....
For å lage mønsterarket har jeg brukt akvarellpapir som utgangspunkt. På papiret har jeg brukt et konvolutt stempel fra Magnolia som jeg stemplet utover hele papiret. Videre har jeg farget motivene med Distress ink i fargene; vintage photo og aged mahogany. Ti slutt svertet jeg kantene med brun stempelpute.


Motviet på kortet er fra hänglar og er farget med Distress ink i fargene; aged mahogany, tea dye, scatterd straw, tatterd rose og spiced marmalade....


Detaljer

Innsiden

Baksiden

14 kommentarer:

Anne May sa...

Stilig bakgrunn og et flott kort.

Nina sa...

Så stilig bakgrunn :) Kortet ble kjempefint.

Sianba sa...

For et koselig valentines-kort!

Pia sa...

Flot bagrund og fint kort

Bibbi sa...

Det var et lekkert kort med nydelig selvlaget bakgrunn...

mellem sa...

stilig bakgrunn du har laget. Nydelig kort :-)

Marianne sa...

Wow, for et fantastisk pyntepapir du har laget!!! Jeg er helt imponert!!

Klem Marianne:)

Eva Helen sa...

Flott kort med kjempe fint bakgrunnspapir du har laget.

Inger-g sa...

Det var jo rålekkert!

Gro sa...

Kjempefint kort! Skikkelig valentines-bakgrunn!

milli sa...

Åh, denne løsningen likte jeg utrolig godt! Du må ha all verdens tålmodighet da, siden det jo er litt av en jobb å fargelegge alt det det:) Men kjempestilig ble det!

Klem fra
Camilla

Aina sa...

Dette var utrolig lekkert! Og så fint malt.Han som får dette blir nok glad :O)

Bente sa...

WOW for en flott bakgrunn du har laget!!

Nina I. sa...

Wow for en jobb med den bakgrunnen!! Nydelig;o)