mandag 16. februar 2009

Cuttlebug...



JIPPI!!!! I dag har jeg kjøpt meg cuttlebug...... Men..... Lurer på om noen kan hjelpe... Jeg har ingen die cuts fra før.. Kun en som er fra Panduro og en som fulgte med maskinen. Jeg har fått ut snøstjernene fra Panduro, men ser at de preges inn i C platen på maskinen.
Prøvde så å bruke diesen som fulgte med maskinen, men den får jeg ikke gjennom en gang...
Jeg følger bruksanvisningen... Legger først plate A, så plate B, så diesen(med metallplaten ned, og den myke siden opp), kartong og plate B.(På diesen fra Panduro la jeg plate C på toppen istedefor B). Gjør jeg noe feil????setter veldig pris på tilbakemeldinger:-)

1 kommentar:

Lene sa...

Hei.

Når jeg skal kutte ut CB sine dies så går jeg fram slik: A plate,B plate,kartong, dies med den myke siden ned, B plate.

Andre dies: På samme måte bare med C plate til slutt. Husk at B platen er kutte platen og der vil komme merker i den.

Håper det hjalp deg noe.

Klem