lørdag 14. februar 2009

Happy valentines day!!!


Det er valentines day; Kjærlighetens dag i dag.... En dag jeg vil bruke til å sette ekstra pris på mine kjære....... Jeg startet dagen med å servere Andreas gaver på senga, og de ble vell mottat!
Litt etter kom han med gaver til meg, og jeg ble kjempegla! 20 hvite roser(min favoritt innen blomster), stratos kosepose, og et gavekort på den lokale hobbybutikken på kr 300,-! Gleder meg:-)


Her er et lite bildeshow av meg og min kjære fra ulike anledninger!

Jeg og Andreas nyttårsaften 2007/2008... Vi forlovet oss!

Nyttårsaften 2007/2008

Egypt sommeren 2008

Egypt sommeren 2008
Egypt sommeren 2008

Egypt sommeren 2008

Egypt sommeren 2008

London våren 2008

Ønsker alle en strålende alle hjerters dag!

2 kommentarer:

Marte sa...

Så morsomt at du også har lagt ut bilder av deg og din kjære! Så romlemantisk :) Han er vel søt og god med deg, noen koselige gaver du har fått! :)

Ha en hyggelig dag dere to!

Marte sa...

Åå,det synes jeg er kjempe koselig! :) Si meg, hvor på Østlandet bor du hen?