mandag 23. februar 2009

Mojo monday


Skissen over er ukens utfordring hos Mojo monday...
Jeg håper jeg har klart å få den til, men syntes det var vanskelig da jeg ville lage et kort i blå nyanser for å matche motivet... Har jo ingen blå ark liggende så måtte gå gjennom restepapiret:-) På tide med nytt mønsterpapir i nye farger...

Her er uansett kortet mitt...
I dag tok jeg frem Distress ink igjen og har for første gang på lenge malt motivet... Det var gøy å bruke penselen og fargene igjen... Man får et mye dusere og mykere resultat når man bruker distress....
Jeg valgte å male Tilda i broken china på kjolen og skoene, vintage photo på håret, tea dye til hud, og milled lavendel på vingene...

Detalj

Innsiden

7 kommentarer:

Jenny sa...

What a sweet card!

Julee (Vervegirl) sa...

Such a pretty card. Thanks for playing!

itsabrt sa...

This card is really nice, I love all you detailing! BR-T

Monique sa...

What a beautiful card. Love the colors you used

xx Monique

Jojjo sa...

Här fanns det fina kort :)
Tack för kommentar på min blogg. Jag vet inte exakt när påsk-kollektionen släpps, ofta får vi (dt) stämplar 2-3 veckor innan kollektionerna släpps.

Julie sa...

This is lovely, so soft and pretty

Sonia Kertznus sa...

Super sweet!