lørdag 21. februar 2009

Sukkersøtt # 29


Ukens utfordring hos Sukkersøtt er å lage en ramme rundt motivet ditt...
Jeg har valgt å lage et vintagekort, så motivet er et bilde av ei lita jente. Rundt henne har jeg satt på blomster fra Mulberry+ knapper og tråd, og edelstener... Dette er min ramme!

Ellers så har jeg brukt:
Papir; hvit bazzil, mønsterpapir fra Panduro(suprised?:-))
Bilde fra internett...
Pynt: Bånd fra Binders, blonder fra Hannes blomstersmie, bling, edelstener, spellbinder...

Innsiden

Detalj innsiden

Detalj innsiden

Baksiden

9 kommentarer:

Pia sa...

kanon sødt kort og så gennemført i dejlige farver

Camilla sa...

Ojojoj så utrolig søtt kort! Og så lekkert dekorert da:)
Klemmer fra Camilla.

Kort og Søm sa...

Så fint kort du har laget, veldig delikat i fargen,
hilsen Fredrikke :o)

Bente sa...

Kjempeflott kort, lekre farger!! Ha en fin kveld!

Anne May sa...

Et skikkelig søtt kort og nydelige farger:)

Ha en fin helg!

Heidi sa...

KJEMPEFINT KORT, I LEKRE FARGER.

-hanne sa...

Kjempesøtt kort, og helt nydelig pyntet å innsiden også..

May-Bente sa...

Å dette var lekkert, elsker fargene og alt. Ble sittende å drømme meg vekk. Mmmm.

Klem:=)

milli sa...

Så lekkert kort!
Nydelig pyntet på alle sider, kjempesøte detaljer!

Klem fra
Camilla