fredag 27. februar 2009

Sukkersøtt utfordring #30


Utfordringen hos Sukkersøtt denne uken er EVENTYR.
Lag noe med temaet "Eventyr". Frosker, prinsesser, troll, mystiske vesener.. Kanskje en prins på en hvit hest? Eller et slott i en blomstereng? Her gjelder det å bruke fantasien og lage noe skikkelig magisk;)

Forsiden på kortet mitt ser du over her... Har maskert med magnolia stemplene mine... Jeg har brukt seks ulike stempler og malt de med distress..... Malen på kortet er fra Turid Mari


Innsiden bak magnolia bildet..... Glitter, blomster og knapper..... Tekst skrevet ut fra PC



Innsiden på kortet

Innsiden

Innsiden

Innsiden

Detalj

Detalj

Detalj

På kortet har jeg brukt:
Papir: Hvit bazzil, mønsterark fra Melissa Francess, akvarellpapir farget med distress ink(vintage photo) og bordet med Fiskars
Motiv: Magnolia, papirloftet
Pynt: Blomster fra Nille og mulberry, knapper, bling fra scrappers choiche, tag fra Panduro farget med vintage photo, kakeserviett, blonder, tråd, sticker fra Panduro, bånd fra Hannes blomstersmie og Nille

11 kommentarer:

Maya sa...

Råååålekkert og forseggjort kort!
Nyydelig på alle sider :)
Klem fra Maya

Kjellaug sa...

Gosh for ett kort,må nok se nærmere på den malen. Nydelig

May-Bente sa...

Nydelig kort, skikkelig forseggjort!!! Jeg har ikke fått begynt på utfordringen enda, jeg!

klem!

Pia sa...

Wow super sødt kort og så gennemført

Cathrine sa...

Kjempe fint kort, og nyyyydelig stempel da:)))

-hanne sa...

Så fint og gjennomarbeidet kort!

Miip sa...

Kjempefint eventyrkort! Skikkelig forseggjort på alle sider :)

Anne Kristine sa...

Nydelig eventyrkort
Og så flott gjennomført!
Flott pyntet på fremsiden og
herlige farger du har brukt.
Takk for at du deltar
klem Anne

Rønnaug S. sa...

Du verden. Dette var nydelig og ikke minst kreativt.Masse fine detaljer. :)

Marianne sa...

Wowowow, fantastisk lekkert. For en jobb du har hatt med dette!!!

Klem Marianne:)

Sissen sa...

For et utrooolig forseggjort kort, jeg heier på deg!!