fredag 6. mars 2009

Blogcandy

(Press on the picture for a bigger view)

WOW!
My blog has had over 2000 visitors since January and I want to celebrate this by a little candy...

The candy is:
- One set of brand new Le plume II markers
- 2 Magnolia stamps
- Around 50 stamp images
- Laces, needles and charms

Saturday 21.march is the ending date for this candy, and I will ship worldwide so everyone can have a go.

All you have to do is:
- Leave a comment on this post
- Link to my candy on your blog.....

Thank you for visiting:-)

38 kommentarer:

Cathrine sa...

Woooowwww:D Nice candy da:)))) Grattis med 2000 besøkende! Skal linke til bloggen din jeg, pluss skrive om den i bloggen :)

Hadde ikke gjort noe å vunnet denne :D Ønsker meg de LePlume tusjene mer enn noe annet :)

Klem Cathrine!

PS: Ha en fin helg =)

Marte sa...

Gratulerer så masse med 2000 besøkende! Vel fortjent, og jeg synes ikke det er rart i det hele tatt.. ;) Så mye fint du lager, jeg er iallefall innom minst 1 gang om dagen!!! :)

Ha en god helg, link til blogcandyen din ligger øverst til venstre i min blogg! :)
God helg, kjære Gøril

Klem fra Marte

Benedicte sa...

slenger meg på denne eg!

gratulere med så mange besøkende
lager link i venstre sidemarg!

klem fra Benedicte

Rita sa...

Gratulerer med 2.000 besøkende. Alltid spennende å sjekke innom her :o)
Har allerede link til deg i min blogg, så da var vel kriteriene oppfylt.
Ha en strålende helg!
hilsen Rita

Miip sa...

Gratulerer med 2000 besøkende! Flott blogg med masse spennende :) Og flott blog-candy!
Helen

Hege sa...

Flott og gjennomført blogg!

Super candy også!

*krysser fingre og håper jeg vinner*

Er ganske ny på dette med blogging, og syns det er supert med alle de fine bloggene på webben. Det er så mye inspirasjon å hente!

Ønsker deg en GOD HELG!

Camilla sa...

Ojojoj for en flott Blog Candy!! Takk for sjansen til å vinne:)
Jeg legger den til oppe til høyre i bloggen min, så forsvinner den ikke nedover med innleggene mine:)
Klem, Camilla.

annecé sa...

tres beaux lots, merci beaucoup !
tes reas sont tres jolies, bravo !
annececile
http://scrapannece.canalblog.com

Sissen sa...

Wow, det er jo utrolig.. Grattis! Jeg legger deg inn i menyen min :)

Bente sa...

Gratulerer - og så flott candy du gir da!! Jeg har puttet link til deg i blogcandy listen min øverst i bloggen min!! Klem

Cecilie sa...

Såååå nydelig candy:-) Og,så flott blogg du har. Spesielt godt liker jeg måten du dekorerer innsiden av kortene dine på. Jeg har linket til deg i menyen min.

Cecilie

Aud Kirsten sa...

Gratulerer med 2000 besøkende :0)
Flott blog candy, den vil jeg gjerne være med på.

Kristin sa...

Næ - det dukket jammen meg opp en blog candy i bloggen din! Og best av alt: Jeg rekker å være med! :D

Gratulerer så mye med 2000 besøkende! Det er ikke rart du har fått så mange, så fine kort som du har laget! Måtte legge deg til i blogglista mi, jeg... Håper det er greit? :)

Andrea sa...

Congratulations Goril!
Great candy, thanks for the chance to win. I post your candy on my blog.
xAndrea

Kimba-Slydog sa...

Wow!!! Congratulations to your 2.000Clicks.

Your blog is really worth to have a look on.

Your candy is so cute, thanks for the chance to win ist.

I will tell on my blog about your candy.

Greetings from Germany,

Nicole

Tanja sa...

Wooow, what a beautiful candy! Thanks for the chance to win!

Hugs, Tanja

Regina sa...

Just found your blog through another blog and so I discovered your Blog Candy!!
Congratulations and wow what fantastic candy!
Thanks for the chance!
I'll leave your candy in my sidebar.
Greetings Regina from Germany

Monika sa...

Congratulation to 2000 clicks !!!!!
wonderful Blog Candy,hope I had a little chance to win.
I post your candy on my blog
klem Monika

Karen O sa...

Fant din via sidene til StampARTIC. Forstår godt at du har hatt over 2000 treff siden januar. Her var det kjempe masse lekkre kort! Gratulerer!!
Og for en flott candy! Har lagt link til candyen i bloggen min. La deg til i blogglista mi også - håper det er greit:)
Nå gjenstår det bare å krysse armer og bein:)
Klem, Karen

tulla i skogen sa...

for en fin candy:-) sitter spent her og venter da du trekker:-)gratulerer med besøksantallet:-) har skrevet og linket til deg i bloggen min:-)
ha en fin kveld

*Randi*

Valems sa...

Hello! Congratulations on the hits and thanks for a chance to win this gorgeous candy! I don't have any of Magnolia stamps (just stamped images), so I'd love to win! I posted the link with a picture of your candy in my sidebar.
Greetings from Serbia
Vanja

fancyscrap sa...

congrats on your hits! Very nice candy! Love stamps! I put a link on my sidebar.
Thanks
Oxana from Moldova

Stempelmaus sa...

Dear Goril,
what a wonderfull candy and the chance to win it. And best wishes for your blog. I hope so much to win, because one day later I´ve birthday and I´ve not stamps like this.

Thank you very much.

Greetings from

Stempelmaus.

PS: I can´t link your blog on mine, but I´ll talk about it.

hsm sa...

Flott candy! Har linket til den i bloggen min:)
Håper jeg vinner;)

Taranita sa...

utrolig kjekk blogg du har og en kjempe søt blogcandy, krysser fingrene for at jeg blir den heldige=) har gjort det som skal til=)

http://www.krimsogkrams.blogspot.com

kraftywheezle sa...

Gorgeous candy, I've linked you in my blog. http://kayloucraftyblog.blogspot.com/
Thankyou Kaylou xoxo

Alexandra sa...

Wow,
your blog is very nice!Congratulation to 2000 clicks
Your candy is so cute, thanks for the chance to win this.
The big Greetings from Germany
Alexandra

Katarina sa...

Grattis till dina hits.
Jag har skrivit om din candy på min blogg:

kamadesign

Tack för chansen.

Heike sa...

Wow, Goril congratulations. The Blogcandy is so "yummy", thanks for the chance to win. I link you on my sidebar.....

Hugs
Heike

samt sa...

gratulerer så mye med 2000 besøkende:)

Rhynah sa...

Congrats on the 2000 hits! Thanks for the chance to win this fabulous blog candy. So generous!

Alexandra sa...

Wow!!! Congratulations to your 2.000Clicks.

Your blog is really worth to have a look on.

Your candy is so cute, thanks for the chance to win ist.

I will tell on my blog about your candy.

Greetings from Germany
alexandra

Hesteberta sa...

Flott og inspirerende blogg! Kortene dine er virkelig gjennomførte. Og så er jo Magnolia-stemplene så søte...
Skjønner godt at mange er innom bloggen din! :)

Eva :)

migot77 sa...

Hi :o)
Congratulations to your 2.000


http://candymigot77.blogspot.com/2009/03/grils-candy-2103.html

migot77

Cathrine I sa...

Jeg hiver meg med på konkuransen, og har skrevet om konkuransen og linket til deg på min blogg.
Er nybegynner som scrapper, og bare elsker denne flotte hobbyen! :)I denne begynnerfasen er det mye man trenger, noe som fører til store innkjøp. Det er jo så mye flott å finne, som man bare må ha! ;)

Du har en flott blogg, med mye inspirasjon som er til stor hjelp for meg!

Krysser fingre og tær for at jeg kan være den heldige!

Ha en super helg videre. :)
Hilsen Cathrine I.

http://cisaksen.blogg.no/
cathrine_me@hotmail.com

Sabine´s Basteleckchen sa...

Oh that´s a great candy.
You have a wonderful blog.

Greats sabine

Annchen sa...

Beautiful blog, lovely candy!
Congratulations!

Cardmaking Galore sa...

Hi! Great blog candy - would love it if you counted me in! LEft a link on my blog