fredag 20. mars 2009

Bursdagskort til en kjær person...


2. april har en veldig spesiell person bursdag. Bursdagsbarnet har en hjertefeil og allerede 3 dager gammel måtte hun reise til USA for å gjennomføre sin første hjerteoperasjon... Alt gikk bra, men hun hadde fortsatt to operasjoner igjen. Under den siste operasjonen et par år senere holdt det på å gå galt så USA oppholdet denne gangen ble forlenget. men til slutt gikk alt bra. Jenta blir 17 år nå og klarer seg bra med litt ekstra hjelp i ulike sammenhenger..... Dette er en person som står meg veldig nært, og som jeg ønsker det absolutt beste i livet....
For to år siden kjøpte hun seg hund, Vilma, derfor valgte jeg dette stempelet som er det nest siste digital stempelet jeg kjøpte i går....

På kortet har jeg brukt:
Papir: Brun bazzil, mønsterpapir fra Panduro, akvarellpapir
Stempel: Digitalstempel fra The greeting farm, tekststempler fra Papirloftet og swirls fra Inkadinkado
Pynt: Bånd fra Nille, blomster fra Mulberry, brad og perle fra kort og godt, eyelet......
Annet: Den personlige teksten på innsiden av kortet er skrevet ut på PC ved bruk av Word. Fonten heter Edwardian script ITC, promarker til fargelegging.... Jenta på innsiden er kuttet ut med spellbinder og embosset i kantene....


Innsiden

Tag bak lommen med bilde av lille Anya

Ingen kommentarer: