torsdag 19. mars 2009

Bursdagskort


Fadderbarnet mitt fyller snart 2 år så da må man ha et bursdagskort..... Her har jeg brukt enda et digitalt stempel fra The greeting farm. Hærlig....... jeg har fargelagt med mine promarker.... Har brukt fargene blush, pastel blue, blue pearl, warm grey 2+3, cinnamon, henna... Til skygge har jeg brukt cool grey 1...

Jeg har laget blomsten ved å bruke den store retro punchen og den mellomste...

På innsiden er det ikke gjort så mye enda. Skal ha et herlig bilde fra i sommer på den ene siden og en personlig bursdagshilsen på den andre som jeg skriver ut fra PC....

På kortet har jeg brukt:
Papir: Hvit og lyseblå bazzil, mønsterpapir fra panduro og Nille
Stempler: Digitalt stempel fra The greeting farm, tekst fra papirloftet
Pynt: Knapper, tag, hyssing........
Annet: Promarker, 2 retro flower puncher, fiskars borderpunch...

1 kommentar:

Bev sa...

Another fabulous card - you really do make the most amazing cards!!! Love the beautiful colours and details on this one and the image is just soo cute!! x