mandag 9. mars 2009

En stor takk til alle som besøker bloggen min og til dere som er så snille å dele tips og ideer:-)

Jeg har laget et kort til alle dere som er innom bloggen min å legger igjen kommentarer. Det betyr så mye. Tusen takk...
Jeg vil også rette en stor takk til Camilla som var så snill å lage et lite "kurs" i maling med distress ink.... Det var utrolig nyttig, og mange gode tips. Detaljert og veldig fin tutorial. Så tusen takk:-)

Jeg har prøvd meg etter tutorialen på dette kortet, og brukt tipsene fra Camilla... men trenger fortsatt masse øvelse!
Ellers så har jeg brukt papirer fra panduro, motiv fra magnolia, blomster fra mulberry, gammel bokside, puncher fra fiskars, perler, knapp, blonder, tag, brads fra Kort og godt... teksten er fra papirloftet.....


Innsiden

Ønsker dere alle en fin uke!

4 kommentarer:

Rita sa...

Jammen fikk du dreisen på mailingen, nydelig motiv!!! Og kortet ble kjempefint.

Jeg så samme fremgangsmåten, og synes også den var lærerik!

Ha en fortsatt fin uke!
Hilsen Rita

Jenny sa...

This is soooo cute!

Camilla sa...

Ååå herlighet du lærer fort!!:)
Helt nyydelig motiv, og kortet er så gjennomført og flott!
Tusen takk til deg også for gode ord:) Jeg koste meg masse med å lage Distress oppskriften, fin avsluting på vinterferien:) Og så fikk jeg unna noe jeg hadde lovt + tenkt på lenge.
Klemmer fra Camilla.

Jeanette sa...

This is beautiful. I love your soft coloring and the style of your card! Pretty blog! Hugs Jeanette