mandag 23. mars 2009

Sukkersøtt # 33


Oppgaven hos Sukkersøtt denne uken er:
Lag et kort i clean and simple/minimalistisk stil
Denne stilen har enkle oppsett med rene linjer og lite pynt.

Skulle tro det var enkelt, men den gang ei..... Fant dette vintage påskebilde på nett som jeg gjerne ville bruke... Elsker vintage, men det jeg syntes er morsomt med det er at man kan kline og klæsje litt.... Det måtte jeg stå over på dette kortet.. Skissen jeg har brukt er ukens utfordring hos Mojo monday. Dette kortet er bare til sukkersøtt da jeg allerede har laget et kort til mojo utfordringen. Det ser du i innlegget under....


På kortet har jeg brukt:
Papir: Bazzil hvit, mønsterpapir fra panduro
Motiv og tekst: Bilde hentet her og tekst skrevet ut fra word....
Pynt: Blonde, hamp og halvperler..
Annet: Jeg har svertet kantene med blekk og brukt Fiskars borderpunch på forsiden....

Innsiden

6 kommentarer:

May-Bente sa...

Dette var bare helt nydelig!
Likte det veldig godt!
Klem!

Bente sa...

Lekkert!!!

Cathrine sa...

Helt nydelig!!
Ha en fin kveld
Klem fra Cathrine :)

Aina sa...

Dette må da være det flotteste kortet i denne utfordringen vel. Så nydelig :O)

anne bodil sa...

Nydelig kort i lekkre farger! :)

Hanne sa...

Ååå, så nyyydelig kort, Gøril! Det bildet var et funn, men du verden hva du hadde fått ut av det - virkelig et lekkert bidrag til denne utfordringen vår!

Ha en fin søndagskevld :)