tirsdag 31. mars 2009

Sukkersøtt


Utfordringen hos sukkersøtt denne uken er å lage et påskekort uten fargen gul... Jeg lagde dette kortet på fredag, men var usikker på om jeg skulle legge det ut da jeg ikke er helt fornøyd. Nå ser jeg at jeg ikke rekker mer kortlaging denne uken så da slenger jeg på dette hos sukkersøtt...

På kortet har jeg brukt:
Papir: Bazzil, mønsterpapir fra Panduro og Nille
Stempler: Sara Kay, teksten er skrevet ut fra PC
Pynt: Blomster fra petalo(?) og prima, brad og rundell fra unik hobby, hjertebånd...
Annet: Motivet er farget med distress ink, qk swirls, fiskars border punch

Innsiden

3 kommentarer:

Aina sa...

Så flott påskekort! Nydelig fargelagt motiv, og flott dekorert :O)

Marianne sa...

Et helt fantastisk nydelig kort!!
Og for en innside! Imponert!

Klem Marianne:)

Monica Anderberg sa...

Vilka härliga alster du gör! Jag kikar ofta in på din blogg och blir alltid så himla inspirerad! Jag gillar din stil! Tack för att du delar med dig av allt fint du gör!!

Monica på scrapoleket.blogspot.com