lørdag 14. mars 2009

Trykkpressa mars


Månedens utfordring hos trykkpressa er å lage noe med sommerfugler..... Likte ikke dette da jeg så oppgaven for jeg eier ingen sommerfugler.... Men så kom Magnolias vår klubb stempler i posten og da fikk jeg plutselig sommerfugler:-)

Denne hærlige sommergfugl Tildaen er malt med distress ink i fargene: China blue, tattered rose, scattered straw, aged mahogany, tea dye, vintage photo, old paper og peeled paint...


Teksten kjøpte jeg her om dagen og kommer fra Kort og godt. Passet godt til kortet!

Innsiden. Sommerfuglen her er også fra magnolia sitt vår sett....

Ellers så har jeg brukt:
Papir: Melissa Frances, Panduro
Pynt: Blonder, knapp, halvperler+ brads(fra kort og godt), blomster fra scrappers choiche, hamp og bling.....

Helt til slutt vil jeg
ønske dere alle en riktig god lørdag:-)

I dag trekker jeg vinneren av blogcandyen, så følg med utover lørdagen:-)

7 kommentarer:

Oss i Ett trykk sa...

Herlig sommerkort med flott sommerfuglmotiv på :)

Takk for at du er med!

Benedicte sa...

så nydeligt kort du har laget

klem fra Benedicte

Hege sa...

Nydelig kort!
Herlig farger på søtt magniliastempel!
Ønsker deg en fin helg!

Kristin sa...

Åh, det var da det skjønneste stempelet jeg har sett på.... ja, ett av de skjønneste i alle fall! :P
Nydelig kort du har fått laget av det!

Og takk for besøk i bloggen min! :D

-hanne sa...

Nydelig kort, også så gjennomført pyntet inni også!

Valems sa...

What a fabulous layout and pretty soft colours!
This was my first visit to your lovely blog. I really enjoyed looking at your beautiful craetions tonight. Your style is very pretty and unique. Good night :)
Vanja

Sissen sa...

Kjempefint..