mandag 30. mars 2009

Vintage krukke


Har funnet så mye fine vintage bilder på nett og får så mye inspirasjon til å lage ting... Denne gangen var det et gammelt IKEA glass som fikk litt pynt... Syntes dette bildet av jenta med fuglen er så nydlig.. Også fant jeg en gammel bokside med teksten "Listen to the moking bird" som jeg syntes passet så godt til. Desverre så overpyntet jeg litt så det er ikke så lett å se bildet og boksiden sammen.....

Glasset skal fylles med litt vann og gåsunger når vi etterhvert flytter inn i huset....

Detalj....
Kakeserviett, pyntenål og tag er litt vintage for meg... Også litt crackle paint og lys blå maling her og der...

Teksten på kartotekkortet er fra stempelblad...

Litt sort tyll... Den gamle klesklypa er fra Panduro...

3 kommentarer:

Benedicte sa...

så flott krukke!

klem fra Benedicte

Lene sa...

Nydelig! Jeg elsker vintage stilen!

Marte sa...

åå,så nydelig dette var da! Bildet er kjempe søtt, hvor har du funnet det hen?? Klem fra meg