lørdag 7. mars 2009

Vintage pose-kort(?)


Ja... Hva skal man kalle dette??? Velger posekort jeg.. Ville lage en pose som skal inneholde en liten bursdagshilsen til en vennine. Poenget var at jeg skulle kunne sende den i posten i boblekonvolutt... Nå har jeg pyntet så mye på denne at den neppe tåler en posttur i boblekonvolutt... Da blir den noen annen sin:-)

Jeg har brukt:
- Brun papirpose
- Diverse stempler
- Vintagebilde fra internett
- Tags fra Panduro. Disse har fått noen strøk med distress ink i fargen vintage photo
- Halvperler
- Bling
- Blomster fra mulberry sprayet med glimmermist i fargen pearl
- Knapper
- Blonder, hamp
- Kartotekkort
- Gammel bokside
- Brad


Detaljer

Detaljer

Detaljer

2 kommentarer:

Benedicte sa...

så flott pose-kort!!!

klem fra Benedicte

Marte sa...

Gosj, så lekker! :) Masse flotte detaljer. Flinka!
Fikk meg en liten latter, jeg gjør som deg jeg også. Påskeeggene var tenkt til nord - i posten. Spørs om all pyntingen ikke gjør det vanskelig gitt ;)

Godklem til deg