søndag 15. mars 2009

Vintage prosjekt....


Jeg leser ofte ETT trykk på sengekanten og kreativiteten bruker å blomstre etter all inspirasjonen... i Ett trykk nr 6/2008 var Monica Skadsem gjesteartisten og hun lager noen vakre vintage produkter.... Blant annet hadde hun laget et flott julebilde... Jeg fant ut at også jeg ville prøve meg på dette.....

Bildet skal henge i gangen i huset vi skal flytte inn i så alle føler seg velkomne når de kommer på besøk:-) Velkommen - teksten er printet ut fra data på 200 g akvarellpapir....

Detaljer......

Bildet har jeg printet ut fra dataen på 200g akvarellpapir...... Det gir litt gammel struktur...

Bildet har jeg revet i kantene og distresset med vintage photo... Jeg har også lagt på crackle paint i fargen tattered rose.... Skal etterhvert påføre litt stikcles i fargen crystal så det blir litt skimmer.....

Gammel klesklype som har fått noen strøk med crackle paint fra Distress i fargen tattered rose...


Kleshengeren har jeg laget selv. Jeg brukte tykk ståltråd som jeg bøyde slik jeg ville ha den. Til slutt sprayet jeg den med hvit lakk....

Detaljer... Englevingene og nøkkelen er fra Panduro

Notearket er også printet ut fra nett på akvarellpapir.....

5 kommentarer:

Cathrine sa...

Åååh, nyyydelig!! Sånn crackle paint gir såååå fin effekt,skikkelig gammel effekt liksom:))) Likte arbeidet ditt kjempe godt!! Stå på videre:))

klem Cathrine

Bev sa...

Oh my goodness, this is just so beautiful!! the pretty details - the flowers, the bling, the feathers - everyting is just perfect x

Cathrine sa...

Nydelig!

Kortmanitove sa...

Så flott dette ble... så mange flotte detaljer du hadde fått med også. Er litt inne i den vintage stilen selv nå jeg, så jeg takker for all inspirasjon:)

Valems sa...

Oh, this is precious!!
Vanja