onsdag 8. april 2009

Kreativiteten stopper aldri....


Påsken brukes til oppussing av hus og visninger av leigligheten vi i dag bor i..... Hver dag maler vi hvitt hvitt og atter hvitt i huset... Møbler og interiør får også en liten overhaling i vente på å kunne flytte inn i huset.... Fant en gammel trelist som hadde ligget i skogen og blitt "eldet"... Knagg tenkte jeg når jeg så den... og i går satte jeg igang...

Denne rammen har vært mørk brun... Jeg er over min mørke brune periode og det er hvitt og shabby chick som gjelder... Ga rammen et strøk med Adirondack acryl paint i fargen cloudy blue og la på crackle paint i fargen tattered rose litt her og der.... Den blå fargen er mye sterkere på bildene enn i virkeligheten... Bilde inne i rammen har jeg funnet på nettet, og jeg bare elsker det... Syntes det er så sart og nydlig.... Englevingene på siden av rammen er fra Panduro...



Her er baksiden på trelista jeg fant på tur i skogen.. Hadde egentlig tenkt å bevare fargen eller male den hvit, men der veldig fornøyd med at jeg valgte lys blå....

Her ser du resultatet(klikk på bildet for å se større)

Knottene er fra Ikea og er egentlig til å ha på skap og kommoder, men jeg syntes de gjorde seg som knagger da dette er en pynteknagg som skal ha lyslykt o.l hengende på seg.....


Ønsker alle en riktig god påske!!!!

3 kommentarer:

Cathrine sa...

Har en ting og si: I Love it:)

Ha en god påske!!

Marte sa...

Fantastisk søte ting du har her, og kjempe god idè med list til knagg! :) Den tar jeg med meg inn i påsken! God påske til deg også, søtis!

Ingrid sa...

Så nydelig det ble!!! Virkelig en herlig blåfarge! :)
God påske!