lørdag 4. april 2009

Sukkersøtt


Endelig en skisseutfordring igjen... Denne gangen laget av Krisitne...
Her er mitt kort.....

På kortet har jeg brukt:
Papir: Bazzil - blå, mønsterpapir fra basic grey og making memories
Stempel: Sara Kay, farget med distress ink..... tekst på innsiden fra norsk stempelblad
Pynt: bånd fra Nille, blomst fra Nille, halvperler fra kort og godt, kakeserviett, hamp - tråd, knapp, bling, kartotekkort, tekst på utsiden er stickers fra Panduro...


Innsiden

Takk for at du besøker bloggen min!

9 kommentarer:

Cathrine sa...

Skikkelig søtt kort=)=) Ønsker deg en kjempe god og kreativ påske!!:)

Hilsen Cathrine.

Camilla sa...

Ååå herlighet såå vakkert!! Likte dette kjempegodt!
Ønsker deg en god helg!
Klem, Camilla.

Bente sa...

Nydelig! Kortene dine er alltid så samtstemte og flotte i fargene!

May-Bente sa...

Kjempe flott, dette likte jeg utrolig godt.
Påskeklem fra meg:))

Anne May sa...

Hei!
Et vakkert kort du har laget:)

Ha en fin helg!

Hege sa...

Dette kortet var virkelig nydelig!

Likte motivet og fargene du har brukt virkelig godt!

Ønsker deg i samme slengen en skikkelig god påske!

Aina sa...

Nydelig kort, i flotte farger!

Marianne sa...

For et nyyydelig skissekort du har laget!!!
Og innsiden av kortet var jo like imponerende!!!

Klem Marianne:)

oliver sa...

wow! fantastisk flott kort. Søtt motiv og jeg likte veldig godt bruken av bling.