søndag 12. april 2009

Trykkpressa april


Endelig fikk jeg til ett kort i påsken... ett kort???? Det er ikke likt meg.....Men det er en grunn: Oppussing og flytting... Vi driver å pusser opp et hus som vi skal flytte inn i+ at vi har hatt visninger på rekkehuset vårt... På onsdag ble leigligheten solgt og vi skal ha flyttet ut om 2 uker!!!! Stress..... Vi maler som bare det i huset for å bli ferdig, og jeg tror vi klarer det i løpet av morgendagen...... Nok om det; kortet jeg har laget er til trykkpressa sin april utfordring. Den er å lage et vårkort som inneholder minst 5 striper....
Jeg har brukt:
Papir: Bazzil, mønsterpapir fra MME og gammelt notepapir..
Stempel: Magnolia, tekst fra minnehjørnet
Pynt: Blomster fra Nille, blader fra Prima, brad fra panduro, bånd fra panduro, eyelets.....
Annet: Kantene på papiret er revet med saks og eldet med blekk... Motivet er farget med distress ink på 300 g canson akvarell papir...

Stripene mine er på mønsterpapiret, notepapir og båndet... Det ble mange striper her!

Syntes teksten er veldig søt og anvendlig...


Innsiden

9 kommentarer:

Nancy sa...

Nydelig:O) Flott fargelegging, friske fine farger, du er flink.

Camilla sa...

Kjempesøtt!! Lekre farger, og nydelig fargelagt!
Klem, Camilla.

Crinoline sa...

Takk for hyggelig hilsen hos meg.Så nydelig kort du har laget.Jeg kjøpte Stranda skapet i fjor høst på Ikea i Oslo. Vet ikke om de har det fortsatt.

Lisbeth sa...

Helt enig med de andre, kortet er nydelig!
Har ellers tatt en titt igjennom siden din og det gav mer smak, ha en riktig fin dag!

Nyten sa...

Spreke farga du har brukt:-)

Alexandra sa...

hi,
ich finde deine Karte einfach spitze, die farben und auch der stempel sind super!

gruß
alexandra

Bente sa...

Nydelig! Du er kjempeflink med fargeleggingen:=)

May-Bente sa...

Kanon lekkert kort, herlige farger! og så hadde du malt motiver så skjønt.
Ha en flott dag:=)

Marianne-db sa...

Kjempefint kort! Flott fargelegging og fine farger :-)