fredag 1. mai 2009

Jippi!!!!(og foressten..... JEG LEVER!)


Så morro!!! Skulle bare inn å sjekke Ett trykk bloggen, og så plutselig så jeg at jeg kom på 3.plass i april utfordringen!!! Kjempemorsomt!!!

Som jeg lengter etter å lage kort igjen.... Har hatt noen hektiske måneder med salg av rekkehus og innflytting i nytt hus... ikke bare skal man flytte, men selvfølgelig bytte helt stil på innredningen;-) Sånt tar tid!!!! Vi flyttet inn i huset forrige helg, og leverte fra oss rekkehuset til dets nye eiere i går... Så nå er det fullt fokus på å komme i ordning i det nye hjemmet vårt!!!

Selv om jeg ikke har laget kort i det siste så bobler det av kreativitet her hjemme... Mye interiør, men har fått bruk for en del "kort" ting til dette... Blant annet et lite plaster glass... Skal vise dette senere... Nå må jeg hjelpe til med å henge opp en lysekrone!!! Ønsker dere alle en riktig god helg:-)

1 kommentar:

Heidi sa...

Tusen takk for den koselige kommentaren i bloggen min:-) Utrolig vakre ting du lager! Håper du får en flott helg:-) Heidi