mandag 27. juli 2009

Gratulerer...


Forside

Her om dagen kom tanten til samboeren min å gjerne ville kjøpe noen kort... Jeg har ikke solgt noen før, men heller ikke hatt noen til salgs...
det jeg fant ut da hun var her og så gjennom noen av kortene var at det mangler kort med teksten bare "Gratulerer". Det er alltid noe mer tekst på kortet... Derfor har jeg laget noen med bare gratulerer nå slik at kortene kan brukes til ulike anledninger!

Detaljer

Kortet er av samme oppskrift som tidligere.... Ikke stort mer å si....

Detaljer


Forside


Innsiden og forsiden....

1 kommentar:

Karen O sa...

Så gøy at du får solgt litt kort da! Tviler ikke på at du kan få solgt flere:) Er kjempe lekkre disse kortene/posekortene du har laget i det siste. Liker stilen utrolig godt, er så sart og uskyldig. Kanskje jeg må prøve selv også...
Klem, Karen