søndag 26. juli 2009

Julekort i Juli!!!!

(Husk å trykke på bildene om du vil se i større størrelse)

Ja da var jeg i gang med julekortene... Gradestokken viser 20 grader og det er blå himmel med en stor sol på... Men julekort skal det bli!!!:-)
Jeg har laget tre stykker så langt og viser alle i dette innlegget.... Jeg har valgt å bruke pose - kort igjen.. Veldig enkelt, dekorativt(syntes nå jeg) og ikke minst har jeg hundrevis av disse posene liggende.....

Det første kortet ser du forsiden på over teksten her.....
Jeg har brukt papirer fra Tilda(fra Panduro), bilde fra internett, gammelt notepapir, tag, perlepynt, blomster, nettinggardin, gammel billett og bånd... Teksten er skrevet ut fra PC...

Detaljer


Innsiden av kortet


Det andre kortet går i lilla nyanser... papiret; igjen fra Tilda, Panduro... (Elsker disse papirseriene)...
Bilde fra nett, tekst printet ut fra PC, notepapir, snøkrystall, knapp, ulike bånd...

Forsiden

Detalj



Innside

Det tredje kortet er ganske likt de to andre.. Stort sett brukt det samme på alle tre kortene..


Forsiden


Detaljer


Innside


Innside


Ønsker dere en riktig god søndag!

Ingen kommentarer: