lørdag 18. juli 2009

Sommerhilsen!


Ikke mye nytt på denne bloggen for tiden.. Det har vært tørke leeeenge...... Tenkte å legge ut noen feriebilder så lenge.... I morgen er siste dagen av min 4 uker lange, fantastiske sommerferie! Jeg har hatt utrolig flott være hvor enn jeg har vært og det har vært deiglig!
Bildene kommer er fra ferien vår i hellas på øya Zakyntos.


Et bad i poolen...


Plaka beach


Ved smuglers bay/cove


Lek med steiner på stranda i smuglers bay/cove


Smuglers bay/cove... Helt fantastisk turkist hav... Akuratt som i et svømmebasseng...


De blå grottene langs kysten av Zakyntos...


Drinker på kveldstid


Keri beach


Keri


Zakyntos by med Argasi(der vi bodde) i bakgrunnen..


En liten drink på kvelden


Lek og moro


Utsikt fra et av stoppestedene på en av de mange scooterturene våre


Det første vi gjorde var å leie denne scooteren!

I dag har jeg hatt første dagen med regn siden jeg startet ferien for 4 uker siden... helt utrolig... Jeg tilbragte de 2 første ukene hjemme, og da var det jo tropevarme både på land og i vann... Deiglig.... I løpet av disse to ukene fikk jeg faktisk laget to kort, men fikk aldri tatt bilde av de da samboeren hadde tatt med seg kameraet på mc tur..... Ellers så fikk jeg planlagt en del til bryllupet vårt og det har vært morro!
3. ferieuken var vi i Hellas og siste har vi vært på hytta i Sverige og en dag i Gøteborg! Deiglig ferie...
I dag har jeg vært kreativ og laget en prototyp av innbydelsene jeg skal bruke til bryllupet... Da jeg har besøkende på siden som skal i bryllupet får jeg ikke vist det her!

Jeg håper på å komme sterkere tilbake med nye kort etterhvert, men jeg har en hektisk høst fremfor meg med mange nye utfordringer i forhold til jobb og videreutdanning innen spesialpedagogikk ved siden av.. Puuhhh... Det er bare å brette opp armene og kjøre på!!!

Ønsker alle en god sommer videre!

1 kommentar:

Lena Katrine sa...

Hei Gøril!
Ser ut til du har hatt en utrolig flott ferie!

Jeg har sendt deg en e-post, men vet ikke om adressen din er riktig?

Klem ;)