tirsdag 21. juli 2009

To pose-kort til...

(Forsiden)
(Klikk på bildene om du vil se i større størrelse)

Jeg var skikkelig i siget i går etter jeg fant disse nydelige bildene så hele 3 pose kort fikk jeg laget... det er så kjekt å ha alle disse kortene liggende når det plutselig dukker opp en bursdag eller noe lignende..... Bør vel kansje begynne på julekort snart om man skal bli ferdig...
Men over til disse to kortene jeg har postet nå....
På dette kortet har jeg brukt:
Papir: Hvit papirpose, tilda(rosa m/hvite prikker), mønsterpapir fra Fancypants, og gammelt notepapir, 300g akvarellpapir
Motiv: bilde fra internett printet ut på 200g akvarellpapir
Stempel: Norsk stempelblad
Annet: Tag, diverse bånd og blonder, netting gardin, blomster fra prima, pyntenål, knapper

Forsiden


Tagen inne i kortet

Detaljer
Kort med tag....


Forsiden

På det andre kortet har jeg brukt mye av det samme som på det første....

Detaljer



Tag inne i kortet


Hele kortet

Ha en fin tirsdag:-)

4 kommentarer:

Linda sa...

Nydelige posekort! Utrolig fine bilder du har brukt på de. Heldige de som får disse :)

Klem fra Linda

Camilla sa...

Herlige posekort!! Var like flotte begge to, med så romantisk, vintage stil:)
Klemmer fra Camilla.

Lena Katrine sa...

Kjempelekre gaveposer og kort, Gøril! Nydelige farger og detaljer!

Go'klem

Kort og Søm sa...

Så fine posekort du har laget!
fredrikke :o)