søndag 30. august 2009

Dagens prosjekt

(Klikk på bildene for større bilde)

I dag våknet jeg i skikklig dårlig form... Vond hals, snørrete, hodepine, litt feber og hostete. Jeg har brukt nesten hele dagen i sengen, men etterhvert begynte ryggen å verke etter å ha blitt ligget på hele dagen så jeg måtte bevege meg litt... da klarte jeg å få farget litt motiver... Jeg øver og øver for å bli bedre på distressen, og i dag fikk jeg endelig til litt ansikt på Tildaene. Jeg er aller mest fornøyd med Tilda med glitter... Øvelse gjør mester!!!

Også må jeg få takke Turid Mari for oppskriften på en fin rosafarge!!



Motivene jeg fikk farget i dag!


3 kommentarer:

Marte sa...

Så fine de ble! Det er så gøy, jeg husker når jeg synes Distressen gikk fra fiende til en kompis, morsomt! :) Synes hun med eplepaien ble spesielt fin! Og jeg tar gjerne den oppskriften på rosa..

Har ikke fått sendt avgårde trykk til deg enda,vennen - men sender dem på tirsdag! :)

Klemmer i fleng!

Kari sa...

Så flink du er til å fargelegge! Synes det er et tiltak å farge stempeltrykk, så det blir ikke så mange kort med slike på hos meg :-)

bente_me sa...

Flott malte stempeltrykk:) Du er jammen flink:)