søndag 16. august 2009

Enda et kort.... ADVARSEL::: fargesprakende!!!!!


Jeg advarer mot sterke farger i dette innlegget*lol*...
Dette kortet laget jeg sent i går kveld og hadde veldig lyst til å bruke litt farger... Så ulikt meg egentlig, men det ble lekent.... Papirene kjøpte jeg på minnehjørnet i påsken, men av ulike grunner har nesten alt jeg kjøpte den tid tilbake fått ligge urørt frem til i går.....

På kortet har jeg brukt:
Motiv: Hänglar og stänglar(farget med Promarkers)
Tekst: Kreativ hobby og norsk stempelblad
Papir: Rød bazzil, mønster papir fra Penny Lane
Annet: Blader fra Mulberry, blomster fra lokal hobybutikk, netting, blonder, bånd, tag........


Disse hänglerne er så søte.....


Innsiden

1 kommentar:

Marja Sch sa...

And this one is even cuter. The colours are so sweet. Wonderful colouring. Hugs Marja