søndag 30. august 2009

Julegaver og ønskeliste....

Elephant

I Ett trykk som er ute i butikkene nå fikk jeg se en veldig god ide!
Design teamet hadde fått i oppgave å bruke gammel embalasje og andre gjenbruks ting i sin produksjon, og samtidig lage 5 eller 6 seks kort som matchet til....
Dette ga meg en ide om julegave: Jeg har jo familiemedlemmer som er innom å kjøper/henter noen kort i ny og ne: Hvorfor ikke lage en bunke med gratulasjonskort i gave???
Så det er mitt neste prosjekt... I forhold til dette skal det handles inn noen nye stempler, og de jeg ønsker meg aller mest er noen av de jeg viser her.. Perfekte til barnekort.... Syntes elefanten og løven er så skjønne!!!!!

Tilda and Edwin tours

Lion

Gloria the hippo
Alle bildene er lånt fra Magnolia

Tusen takk til alle som besøker bloggen min og som legger igjen kommentarer!

Ingen kommentarer: