lørdag 15. august 2009

Magnolia - Tilda bursdagskort


Denne morgenen våknet jeg med masse lyst og kreativitet... Endelig fikk jeg kort - lysten tilbake.... Så i dag tror jeg det vil bli noen timer ved hobbybordet.... Her er mitt første kort for dagen....

På kortet har jeg brukt:
Motiv: Tilda(Magnolia)
Tekststempler: Norsk stempelblad og kreativ hobby(?)
Papir: Bazzil brun, akvarellpapir 300 g, og mønsterpapir fra Prima og IOD
Annet: Blomster fra Mulberry og lokal hobbybutikk, blonder, knapp fra kort og godt, halvperler fra Kort og godt, bling brad fra lokal hobbybutikk.....
Motivet er farget med Promarkers....

Nærbilder




Innsiden

Ønsker alle en god og kreativ lørdag:-)

3 kommentarer:

Camilla sa...

Så gøy å lese at du har fått kortlysten tilbake!! Og koret ditt er halt nyydelig!! Så søt Tilda er!:) Og kjempelekkert med blondene du har på kortet!
Gleder meg til å se hva mer du lager i dag;)
Klem, Camilla.

Linda sa...

For et søtt kort:) Får lyst til å sette meg på hobby rommet jeg og når jeg ser igjennom bloggen din :)

Klem, Linda.

Carina sa...

Nydelig kort du har lager her Gøril:) Enig med deg i at tilda er så søt :)

Klem Carina