fredag 21. august 2009

Sukkersøtt utfordring # 49


Da er jeg med på en utfordring igjen og jeg krysser fingrene for at kansje mitt kort blir trekt da jeg syntes premien er fantastisk:-)
Oppgaven var å lage julekort, men ikke i de tradisjonelle fargene som : blått, rødt, eller grønt.
Mitt valg falt på lilla...


På kortet har jeg brukt:
Stempler: Alle fra Magnolia
Papir: Bazzil canvas, mønsterark fra Tone Finnangers Tilda serie
Annet: Blomster, halvperle, og brad fra Kort og godt, liten perleswirl fra Prima Marketing, tag, blonder.....
Teknikker: Motivet er farget med distress ink, trærne er kuttet med spellbinders....



innsiden

7 kommentarer:

Pia sa...

wow så flot kort i dejlige farver, supert

Cathrine sa...

Nyyydelig!!

Lenas kort sa...

Flott kort :-)

Wenche J. sa...

For et vakkert kort! Elsker lilla...:o)

LiveArt sa...

Så fint kort du har laget!!

Linda

Aina sa...

Wow, dette var virkelig nydelig! Synes fargene dine er rålekre, og så lekkert dekorert :O)

May-Bente sa...

Åååå så skjønt, herlig farge du har valgt!!!

Klem:))