søndag 20. september 2009

How many fingers are you?


Nok et kort på bloggen denne søndagen..... Må prøve ut nesten alt det jeg kjøpte i går:-) Kribler i fingrene!!

På dette kortet har jeg brukt et av de andre barneutsagnene fra Inkadinkado..... Så hærlig....
Jeg fikk endelig kjøpt grunge serien fra Stempelglede.. Så utrolig dekorativt det blir...
Hänglar gutten er gammel, men så absolutt en favoritt!



Blomstene er hjemmelaget med samme oppskrift som på kortet før...


Gutten er malt med distress ink



Innsiden

4 kommentarer:

Bente sa...

Kjempelekkert kort, nydelige farger og detaljer - flott med hjørnestemplene fra Stempelglede - det blir ekstra flott med det!
Utrolig stilig de blomstene du har laget også!!
Klem, Bente

Marte sa...

Hei Gøril!

Så mye flott du har laget! Jeg så etter deg på messen i går,men fant deg ikke... De sitatstemplene har jeg ønsket meg også,men ikke funnet.. Husker du hvilken stand som hadde dem?
Kaninstempelet ditt var også helt NYDELIG, utrolig søt og rufsete kanin. Jeg elsker den! :)

Klem til deg

Cathrine sa...

Seriøst,jeg har ikke ord. Helt nydelig altså!! Så flotte farger og det hele, ja helt nydelig!

Takk for linker til de fine vintagebildene foressten! Ønsker deg en kjempe fin søndag videre :)

Klem fra Cathrine!

Lena Katrine sa...

Åh, sukk! Så nydelige kort du har laget! Lekker fargelegging, nydelige farger, og mange lekre detaljer!
Neste gang du er på messe, må du jammen stikke bortom standen til Ett trykk og si hei ;)

Ha en fin dag! Go'klem