søndag 20. september 2009

Sara Kay og messe

I går var jeg på min første scrappemesse på Lillestrøm. Så myyyyye nydelig... Skulle ønske jeg hadde vunnet i lotto før jeg dro dit;-)
Fikk alikevel med meg en del hjem;-) Noe av det har jeg brukt på dette kortet:


Nok et Sara Kay stempel jeg fant i stempelboksen min:-) Så hærlige og morsome å farge...
Er ikke teksten den søteste??? Har hatt lyst på disse barneutsagnene lenge og i går stod stempelplaten å ropte på meg på messen:-)

På kortet har jeg brukt:
Stempel: Sara Kay og Inkadinkado
Papir: Bazzil og BoBunny, akvarellpapir 300 og 200g
Annet: Knapp, halvperler, hjemmelaget blomst, rose fra Mulberry, blonde fra Kort og godt, crackle paint, stickles, tyll..
Teknikker: Motivet er farget med distress ink, panelene er sydd på maskin, blomsten er laget med retropuncher og masse vann!


Nærbilde av blomsten,,, Har pyntet den med crackle paint og stickles

Innsiden.... Dette hærlige stempelet fant jeg også på messen og det er fra Inkadinkado....

Loppemarkedet var også bra... Var selvfølgelig mye mennesker(som alltid på norske loppemarkeder), men jeg fikk endelig tak i bøker med gotisk skrift... Tre store bøker fra 1800- tallet... Jeg elsker gamle ting, så de fungerer også som pynt i dette hjemmet!

Tusen takk for hygglige kommentarer og for at akuratt du besøker bloggen min!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Herlig kort Gøril!!:) Lekre farger, og de blå flekkene du har påført passer så godt til motivet;)Kjempesøtt! Ååå kan tenke meg det var kjekt på messe!!:)
Ha en fin søndag!
Klem, Camilla.

Cathrine sa...

Kjempe flott kort!

Bente sa...

Nydelig dette her også, så herlige farger!! Og den teksten var jo bare helskjønn!!
Klem, Bente