lørdag 5. september 2009

Sukkersøtt # 51 - Maskering

(Klikk på bildene for større)

Denne ukens oppgave hos sukkersøtt er å masker minst 3 stempler - og det kan ikke være tekststempel...
Her er mitt kort, som er maskert sammen av magnolia stempler...


Motivet


Detaljer..


Innsiden... Hadde maskert sammen to ulike motiv og klarte ikke bestemme meg for hvilket av dem jeg skulle bruke, så derfor ble det et motiv på forsiden og et på innsiden..


Her er stemplene jeg har maskert sammen på forsiden...


Her er stemplene jeg har maskert sammen på innsiden....


14 kommentarer:

Cathrine sa...

Alledeles nyydelig! Så god du er på maskering da, misunnelig!! hehe :) God helg, klem!

Lena Katrine sa...

Oi! For et fantastisk nydelig kort! Nydelig utført maskering, og lekkert fargelagt! Nydelige papirer og farger og detaljer!
Takk for at du deltar!

Ha en riktig god helg! Go'klem

-hanne sa...

Kjemenydelig kort! Må bare innrømme at jeg falt pladask for motivet med Magnoliajenta på innsiden..
Ha en fin helg!

Paperaddict sa...

wow! Helt nyyyydelig! Klare sterke farger og fantastisk maskert - imponerende. Jeg har ikke gitt meg i kast med oppgaven ennå - synes det hele ser sååå vanskelig ut. ditt bidrag er til å dø for! Lykke til:-)

Ida sa...

Utrolig nyyydelig!;D Skikkeilg lekkert:D Lykke til!!
klem ida:o)

ulrika_m sa...

Vilket härligt höstkort! Jättefin maskning väldigt fint färglagt.

Aina sa...

Dette var virkelig lekkert! Så nydelig motivet ditt ble, og så flotte farger :O)

Rimna sa...

Underbart fint!

mettepip sa...

Så nydelig høstkort du har laget! Flott maskering!

Lene sa...

så flott kort du har laget ! Virkelig flotte farger og flott maskering og fargelegging!

Hege sa...

Virkelig kjempelekkert!

Lenas kort sa...

Nydelig kort :-)

Linda sa...

wow for et flott kort! og så utrolig flott maskering og fargelegging. nydelig :)
-linda s.l-

Marianne sa...

Wow, dette var HELT fantastisk!
Klem Marianne:)