søndag 13. september 2009

Sukkersøtt # 52


Her er mitt bidrag til sukkersøtt sin 52. utfordring! Her skal vi lage et mappe/konvoluttkort med tilhørende kort og/eller to tags... Jeg gjorde ALT!...... men kunne nok spart meg for de to tags`ene for der må jeg åpenhjertig si at jeg ikke la igjen sjela mi:-)
Over til kortet.... Har laget et crisscross kort med Hänglar gutt på...

Motiv: Hänglar og stënglar
Tekst: Norsk stempelblad
Papir: Tilda fra Panduro og 300g akvarellpapir
Annet: Tyll, knapper, blomst fra kremmerhuset, rose fra mulberry, bånd, blonde, gammel bokside....
Teknikk: Motivet er malt med distress ink, og kantene på kortet er sydd på symaskin....



Detaljbilde på motivet



Kortet på innsiden...


Detalj fra innsiden


De to tagene har jeg laget selv ved hjelp av akvarellpapir...
Ellers har jeg brukt:
Papirer fra Tilda, bokside, vintagebilder fra nett, tyll, knapper, blonder, halvperle, blomst...

7 kommentarer:

Cathrine sa...

Nyydelig da!!

Maya sa...

Åhhh så nydelig!!
Lekkert malt og så lekre papirer og farger!!
Og tagsene var jo kjempelekre!!
Klem fra Maya :)

-hanne sa...

Nydelig både kort og tags!

Aina sa...

Aldeles nydelig!

Veronica sa...

Wow! Kjempeflott kort, og nydelige tagser! Likte de duse blå tonene dine godt:)

Wenche J. sa...

Utrolig nydelig, med lekre papirer, farger og fargelegging!

Hildegunn sa...

Utrolig nydelig kort, herlige farger du har brukt!
Nydelig malt trykk og flotte tags!