onsdag 23. september 2009

Sukkersøtt # 53


Så ble det sukkersøtt denne uken også... Jeg som trodde jeg ikke skulle være med på denne utfordringen med notatbok.. Men på messa i Lillestrøm så mamma en kalender(i mindre format enn min), og sa at: "Det kan du lage til mormor... Det hadde hun satt pris på!".... Så hjemme hos mamma samlet jeg sammen gamle bilder fra min barndom, tok de med hjem til scanning og utskrift! Nå er jeg nesten litt usikker på om det er mormor eller mamma og pappa som skal få denne i julegave!
Men over til oppgaven... Vi skal altså pynte en notatbok, ikke en man har laget selv! Jeg har valgt å lage en kalender med barndomsminner!
Forsiden er klar og den du ser over her... Jeg har kommet litt i gang med sidene også, men fortsatt en del igjen!




Detaljer



Januar måned... Meg i badekaret sammen med mamma! Hærlig innredning på slutten av 70-tallet:-)


Februar måned er meg og pappa på båttur... Litt eldre her...


3 kommentarer:

Marte sa...

Hei snuppa, takk for tips! :) Jeg skal prøve mer - blir liksom bare aldri helt fortrolig med rosafargen.
For en smart og utrolig koselig kalender! En hyggelig julegave for dem alle - så hvem du burde gi den til kan jeg desverre ikke hjelpe deg med... ;)
Klem fra meg

Benedicte sa...

så flott kalender du har laget

klem fra Benedicte

Bente sa...

Åh så kjempeflott kalender, må være en helt fantastisk gave både å gi og få!!

Klem, Bente