onsdag 30. september 2009

Sukkersøtt # 54 - På nye veier....


I denne ukens sukkersøtt har jeg prøvd meg på en ny stil... Den litt mer fargefulle... Jeg bruker vel mest pastell og sarte farger så dette ble en forandring. Inspirasjonen til dette kortet kommer fra Kristine

Jeg har brukt:
Papir: Akvarellpapir 300g og 200g, mønsterpapir fra BoBunny
Motiv: Digital stempel fra The greeting farm
Tekst: Minnehjørnets eget stempel, grunge hjørnestempel fra stempelglede
Annet: Notatbokside, kartotekkort, gjennomsiktige blader fra Rhyer, blomster fra Papirloftet, krone fra Melissa Frances...
Teknikker: Anya er farget med Promarkers, kanter er svertet med grønn stempelpute(Versa mark - bamboo)

Tusen takk for at du besøker bloggen min!

3 kommentarer:

Bente sa...

Kjempeflott kort, lekre farger!! Masse stilige detaljer!
Klem, Bente

Ida sa...

Heihei!
Er ikke helt sikker på om jeg har besøkt denne bloggen før... Men tusen takk for komenetaren i bloggen min, setter kjempe pris på det!;D Nyyydelig kort du laget, utrolig lekkert! Så herlig med sterke farger! Du lager kjempe masse fint, har lagt meg til som følger.. Gleder meg til å følge med videre!
Klem fra Ida:o)

Margareth sa...

Du bør ikke være redd for å prøve nye ting.... Kortet var kjempefint og jeg synes det er herlig med litt (mye) farger. Du lager utrolig mye fint og dette kortet er intet unntak!

Ha en fin kveld!