torsdag 3. september 2009

Syboks....


I dag har jeg jobbet med et prosjekt: en boks til sysaker...
I sommer fikk jeg min første symaskin og da har jeg behov for noe å ha tråd ol i.....

Selve boksen er brettet til av 3oog akvarellpapir, så er den pyntet....

Pyntepapiret er fra Panduro: Tilda....
Ellers så har jeg brukt bilde fra nett, sydd litt i kantene, blonder, knapper, distress crakle paint(tattered rose) og maling(lys blå), pyntenål og tyll...


Syntes bildet er så hærlig....

Teksten nederst på bildet sier:
Singer family sewing machines are so simple and light running that even the youngest children can learn how to sew on them.


3 kommentarer:

Camilla sa...

En riktigt fin sy box du har gjort.
gillar dom milda färgerna och det vackra motivet.
Fint med alla knappar på sidan.
kram Camilla

Cathrine sa...

Flott syboks!!

bente_me sa...

skjønn syboks:) mye flott i bloggen din:)