tirsdag 1. september 2009

Trykkpressa september


Denne månedens utfordring hos trykkpressa er å lage noe med dag, måned og/eller årstall på.
Jeg har valgt å lage et bursdagskort til svigermor og har valgt å bruke stempel fra prima marketing(litt usikker på dette. Lenge siden jeg kjøpte det..)

Jeg har laget et tag kort.. det finnes en mal på dette, men jeg valgte å lage min egen størrelse på kortet.
Motivet er funnet på nett, papirene er fra Tilda serien til Panduro... blomster og stempel på innsiden er kjøpt hos papirloftet.



Litt tyll over gratulasjonen...


7 kommentarer:

Oss i Ett trykk sa...

Takk for at du var med på utfordringen vår. Kjempe flott kort :)

Carina W sa...

Hej,Göril!
Ditt kort är så vackert.Tycker om ALLt du gjort på det såsom färger och upplägget!

Tack för din hälsning!

mettepip sa...

Nydelig kort du har laget!

Aina sa...

Så nydelig! Lekre farger og motiv :O)

Gro sa...

Nydelig kort du har laget.

Hildegunn sa...

Veldig lekkert kort!
Flotte farger!

Linda sa...

Kjempefint kort !