fredag 30. oktober 2009

Bursdagskort med skuff


Det er fredag og deiglig helg! Jeg starter med å legge ut dette kortet som jeg laget i går. Etter inspirasjon fra denne flinke dama har jeg prøvd meg på kort med boks. Egentlig skulle det være 4 fyrstikkesker, men siden jeg ikke hadde det valgte jeg å lage en boks selv!


Oppskrift:
Motiv: Sara Kay stempel
Tekst: Inkidinkado på forsiden, og papirloftet på innsiden
Papirer: Bazzil canvas- blå og lys brun
Mønsterpapir: Panduro
Annet: Blonder fra Panduro, blomster fra papirloftet, Panduro og Rhyer, brunt glitterlim fra Rhyer, hjerteperler fra Binders....

Teknikker: Motivet er malt med distress ink refillers i fargene: vintage photo, tattered rose, aged mahogany, scattered straw, weatherd wood, frayed burlap.
Jeg har brukt spellbinders label one både på forsiden og inne i kortet!


Oppi skuffen kan det legges en liten hilsen.... Kansje en sjokolade, penger eller lignende!


Litt av kortet på innsiden

2 kommentarer:

Bente sa...

Åh for en nydelig eske, herlig fargelegging av motivet og nydelige farger og detaljer!
Ha en flott helg!
Klem, Bente

Julie sa...

this is lovely