søndag 11. oktober 2009

Julekort og gaveeske


Et lyseblått julekort med bilde fra internett....... I går var jeg en tur på minnehjørnet for å finne litt nye papirer... Noen av de som ble med hjem er disse to jeg har brukt på kortet fra inkido... Hærlige papirer.....


På kortet har jeg brukt:
Stempel: Tekst fra magnolia(fjorårets julekolleksjon)
Motiv: Internett
Papirer: Akvarellpapir 300 g, mønsterpapir fra Inkido
Annet: Tag fra panduro, hyssing, blomst fra panduro, roser, tyll, gammel bokside, halvperler, brad fra kort og godt....
Teknikker: Alle kanter er svertet med distress ink - vintage photo, har brukt spellbinders på motivet og på de andre sirklene....



Når man bestiller blomster fra papirloftetet kommer disse i en gjennomsiktig eske. Denne er kjempefine til gaveeske. jeg har valgt å lage en tilhørende eske til kortet mitt....

På esken har jeg brukt:
Papir: Gammel bokside, mønsterpapir fra Inkido
Annet: Blonde fra Panduro, brad fra Panduro, tag fra panduro, hyssing og snøstjerne fra Nille



Som eksempel på hva den kan fylles med har jeg her puttet inn en såpe! Jeg kommer nok til å pynte selve såpen mer, slik at den kan brukes til pynt!


Baksiden på esken


Kort og eske sammen

Ingen kommentarer: