lørdag 3. oktober 2009

Juletid


Jeg har laget nok et julekort med dette nydelige magnolia stempelet jeg har fått trykt av Marte!
Hun er farget med distress ink refillers, og jeg har brukt fired brick på sokker og sløyfebånd...
Mønsterarkene er kjøpt hos en lokal hobbybutikk og merket er ukjent....
Pynt er blomster fra papirloftet og panduro, halvperler, kanelstang, hyssing og blonde.... De gamle boksidene er fra en av de tre bøkene jeg fikk tak i på loppemarked for noen uker siden!


Detaljer


Nærbilde av Tilda... rundt Tilda har jeg brukt grunge stempel fra stempelglede...


Innsiden av kortet... Også her har jeg brukt grunge stempel fra stempelglede rundt kantene på skrivefeltet...

5 kommentarer:

Bente sa...

Kjempelekkert, masse flotte detaljer og nydelig malt motiv!
Ha en fin lørdagskveld!
Klem, Bente

Ida sa...

Nyyyydelig!!! Utrolig lekkert kort!! Ha en super og kreativ søndag!!
Klem ida:o)!

Kort og Søm sa...

Så nydelig julekort du har laget!
Fredrikke :o)

Margareth sa...

Utrolig flott julekort! De papirene er bare så fine! Har kjøpt de selv, trolig fra samme butikk... :-)

Motivet er flott malt og detaljene er utrolig flotte! Liker ideen med kanelstang...

Ha en fin søndag!

Marte sa...

Så koselig og julete! :) Du maler så fint!! :)