søndag 4. oktober 2009

Litt mer "profft"........


....som samboeren min sa.... Hvorfor det spurte jeg; Det er ingen av disse figurene på....*lol*
Jeg liker nå "figurene" jeg da, men det var morro å lage noen uten også....
Teksten er fra stempelglede og kan brukes til så mangt.
Mønsterpapiret fra Tilda..... Alle blomstene er fra papirloftet, mens bladet er fra Rhyer....


Bak teksten har jeg malt med Adirdoniac i rosa og hvitt... Litt distress crackle paint på kantene...



Jeg laget et i rosa og et i blått.... Brukt stort sett det samme på begge kortene...

5 kommentarer:

Margareth sa...

Nok et utrolig flott kort. Du er talentfull med eller uten motiv! Stemplene fra Stempelglede er så utrolig fine!

Jeg handlet i butikken i går og spurte faktisk etter leverandør... Svaret jeg fikk var at de var laget i Danmark, men noe navn fikk jeg ikke...

Ida sa...

To nyyyyydelig kort, utrolig lekre begge to;D!!!
Ha en fortsatt super søndag!!
klem Ida:o)!

Cathrine sa...

Nydelige kort, Gøril!

Hannas Sjarmerende-GJENBRUK sa...

Hei Gøril
Ja, du plukker mosen i store biter som "teppefliser" og legger den oppå hverandre. Oppbevar mosen utendørs til du skal bruke den...ikke la solen skinne på "mosestabelen". Du kan også ta plast over slik at den ikke tørker ut....Lykke til!
Klem Hanna

Lena Katrine sa...

Som alltid, er det en glede å kikke innom bloggen din ;)
Nydelige kort i både farger, oppsett og dekor!

Tusen takk for hyggelige kommentarer inne hos meg ;)

Ha en flott ny uke! Go'klem