tirsdag 27. oktober 2009

Magnolia julekort



Dette julekortet ble også laget i går jveld! Syntes hun er så søt denne Tilda`en. Et ganske enkelt kort med minimalt med pynt!

Oppskrift:
Motiv: Magnolia
Tekst: Norsk stempelblad
Papir: Bazzil canvas - brun og gråblå
Mønsterpapir: TPC studio
Pynt: Rose fra Papirloftet, halvperler fra Kort og godt, og blonde fra Panduro
Annet: Motivet er malt med distress ink refillers i fargene: vintage photo, tattered rose, aged mahogany, og weatherd wood. Jeg har brukt glitterlim fra Rhyer på glitteret hun holder.



Helt til slutt lurte jeg på om noen kan hjelpe meg?
Siden søndag har jeg ikke fått opp bildene når jeg skriver innlegg. Ser kun kodene for bildene. Noen fler som sliter med dette, eller som vet om jeg kan ha trykket feil ett eller annet sted?

2 kommentarer:

anne bodil sa...

Nydelig julrkort!!
Om du trykker på skriv oppe i høyre hjørne, da skal du kunne se bildene. :)

Julie sa...

A lovely card