tirsdag 27. oktober 2009

Nok et bidrag til Sukkersøtt



Nå var det en stund siden jeg har lagt ut KORT på denne bloggen. I går kveld kom inspirasjonen til å male noen trykk igjen og sette sammen litt kort, og hele 3 kort ble det! Ikke dårlig! To av de kvalifiserer til ukens sukkersøtt så det blir et par bidrag til fra meg denne uken. Dette kortet er det ene.



Er ikke denne Tildaen søt??? Dette var det andre Magnolia stempelet jeg kjøpte når jeg begynte å lage kort for et år siden. Man glemmer lett de gamle:-)



Tildaen er malt med distress ink refillers, klippet ut og satt på 3D puter. Jeg har punchet ut retroblomster og satt på en liten rose i pynten! Det brune og beige bladet er naturelementene mine!



Nå er det off to work! Ha en flott dag!

3 kommentarer:

Kristin sa...

Så flott et kort! :D
Nydelige farger du har brukt på det! :)

"Gamle" stempler, ja... Lett å glemme, men guri så flotte de er likevel! :D

Gro sa...

Kjempefint kort!
Jeg liker fargene kjempegodt.... :-)

Gro

Lena Katrine sa...

Heeelt nyyydelig, Gøril!
Lekre farger, nydelig malt, og flotte detaljer!
Takk for at du deltar - lykke til!
Go'klem